powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Ο χαμός του Τίτο, έχει λυγίσει τους πάντες!


Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι πραγματικά συγκινητικά. Όλος ο κόσμος του αθλητισμού, και όχι μόνο, έσπευσε να στείλει μηνύματα συμπαράστασης στην οικογένεια του Βιλανόβα και να δηλώσει την θλίψη του για τον χαμό του.



Τα μηνύματα και οι δηλώσεις είναι πραγματικά ατελείωτα.

Michel Platini (president Uefa): "Είμαι βαθιά λυπημένος στο άκουσμα της είδησης του χαμού του Τito Vilanova. Ήταν ένας σπουδαίος άνθρωπος και ένας φανταστικός προπονητής."

Joaquín Caparrós (coach Levante): "Αυτό είναι ένα τεράστιο πλήγμα. Αυτή είναι μια πολύ θλιβερή μέρα για το ποδόσφαιρο. Ένας πραγματικός κύριος μας άφησε. Ένας μεγάλος συνάδελφος. Ένας μαχητής. RIP."

Fernando Llorente (Twitter): "Ήσουν ένα παράδειγμα στην μάχη, για όλους. Θα σε θυμόμαστε πάντα Τίτο. Αναπαύσου εν ειρήνη."

Marc Muniesa (Twitter): "Δεν είναι δυνατόν... Πρέπει να επικεντρωθούμε στο επόμενο παιχνίδι. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε. Αιώνιε Τito θα είσαι πάντα στο μυαλό μου."

Diego Simeone: "Νιώθω πόνο. Ένας συνάδελφος (Τito Vilanova) έφυγε από κοντά μας. Τον ήξερα και νιώθω τον πόνο όλων εμας που τον γνώριζαμε."

Pep Guardiola: "Εγώ και ο Τίτο, όταν ήμασταν και οι δύο πολύ νέοι, θέλαμε να «φάμε» τον κόσμο, και το κάναμε. Αυτή η θλίψη ποτέ δεν θα με αφήσει για το υπόλοιπο της ζωής μου."

Marc Marquez [MotoGP world champion] (Twitter): "Πολύ λυπημένος για την είδηση... Πολλή δύναμη στην οικογένεια και τους φίλους του Τito Vilanova. Αναπαύσου εν ειρήνη."

Pep Guardiola: "Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να παρακολουθήσω το παιχνίδι σήμερα... Ο Τίτο ήταν κάτι παραπάνω από ένας φίλος."

Alvaro Arbeloa (Twitter): "Αναπαύσου εν ειρήνη Tito. Τα πιο ειλικρινή μου συλλυπητήρια στους συγγενείς, τους φίλους του και σε ολόκληρη την οικογένεια της Barcelona."

Jorge Lorenzo [MotoGP rider] (Twitter): "Άφωνος μετά το θάνατο του Tito Vilanova... Τα συλλυπητήριά και η δύναμη μου με την οικογένεια και τους φίλους του. Αναπαύσου εν ειρήνη Τito."

Sepp Blatter (Twitter): "Πολύ λυπημένος, στο άκουσμα της είδησης. Όλη η αγάπη μου στην οικογένεια του Τito Vilanova και στην FC Barcelona. RIP."

Seydou Keita (ex-Barcelona): "Είχα αμφιβολίες όταν ο Τίτο ανέλαβε προπονητής... Γιατί για μένα, ήταν πάρα πολύ καλός για τον κόσμο του ποδοσφαίρου."

Michel [coach Olympiacos] (Twitter): "Αντίο Tito. Ο καταραμένος ο καρκίνος σε άφησε στα μισά του δρόμου από πολλά πράγματα. Ήσουν ένας σπουδαίος άνθρωπος."

David Ferrer (Twitter): "RIP Tito Vilanova. Πολλή δύναμη στην οικογένειά του κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων στιγμών."

Lukas Podolski (Twitter): "RIP Tito Vilanova. Ο κόσμος του ποδοσφαίρου έχασε έναν από τους καλύτερους προπονητές του... Αναπαύσου εν ειρήνη Tito Vilanova."

Fernando Alonso [Formula 1 driver] (Twitter): "Λυπημένος τις ημέρες σαν την σημερινή... RIP Τito Vilanova. Επάρατη νόσος."

Cristiano Ronaldo (Facebook): "Όλες μου οι σκέψεις και ο σεβασμός πηγαίνει στην οικογένεια του Τito Vilanova. Ο κόσμος του ποδοσφαίρου σήμερα έχει μια μεγάλη απώλεια."

Puyol: "Είναι μια πολύ θλιβερή ημέρα. Στεκόμαστε στην οικογένειά του, της στέλνουμε όλη μας τη δύναμη και είμαστε εδώ για οτιδήποτε χρειάζονται. Αυτή είναι μια πολύ σκληρή στιγμή, μετά από δυόμιση χρόνια μάχης... Ο Τίτο υπήρξε ένα παράδειγμα, πάλεψε μέχρι την τελευταία στιγμή."

Το μήνυμα του Leo Messi: "Αυτές είναι στιγμές μεγάλου πόνου και θλίψης για την οικογένεια Vilanova και για όλους τους οπαδούς της Μπάρσα. Όλοι μας, που έχουμε μοιραστεί τα αποδυτήρια της Barcelona με τον Tito Vilanova είμαστε βαθιά επηρεασμένοι, για όλα αυτά που μας έδωσε ως άτομο και ως επαγγελματίας. Θα έχω πάντα μέσα μου τα πράγματα που μοιράστηκα μαζί του και τα πράγματα που ζήσαμε μαζί. Κάτι που δεν μπορώ ποτέ να ξεχάσω. Για μένα, πάντα θα είσαι αλησμόνητος Τίτο."

Gonzalo Higuain (Twitter): "Αναπαύσου εν ειρήνη Tito Vilanova. Πολλή δύναμη στην οικογένειά του. Είθε ο Θεός να πάει μαζί τους για πάντα. Θλιβερή μέρα."

Jeffren [Valladolid, ex-Barcelona] (Twitter): "Θα σε θυμάμαι πάντα Ο κόσμος του ποδοσφαίρου χάνει έναν πολύ καλό άνθρωπο εντός και εκτός γηπέδου. Αιώνιος Τίτο."

Sergio Aguero (Twitter): "Η καρδιά μου είναι βαριά μετά την είδηση του θανάτου του Τito Vilanova. Οι σκέψεις μου πηγαίνουν στην οικογένειά του. RIP."

Jonathan dos Santos (Twitter): "Είναι μια ανεπανόρθωτη απώλεια. Τα πιο ειλικρινή μου συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια του. Θα σε θυμόμαστε πάντα... RIP ΤΙΤΟ."

Sergio Busquets: "Τίτο, πολλά ευχαριστώ για όλα όσα έκανες για εμάς. Σε αγαπάμε πολύ και θα μας λείψεις." [md]

Pau Gasol (Twitter): "Μια μεγάλη απώλεια για όλους μας. Σε ευχαριστούμε Τίτο Vilanova, θα θυμόμαστε πάντα το αγωνιστικό πνεύμα σου."

Pepe Reina (Twitter): "Ελπίζω κάποια μέρα vα υπάρξει μια θεραπεία για τον καρκίνο, που αφαιρεί άλλον έναν μαχητή από εμάς. RIP Τito."

Koke (Twitter): "Μια μεγάλη αγκαλιά στην οικογένεια και τους φίλους του Τito Vilanova. Σήμερα είναι μια πολύ θλιβερή μέρα για όλους. RIP."

Luis Suarez (Twitter): "Αναπαύσου εν ειρήνη Τίτο. Όλη μου η υποστήριξη και η δύναμη στην οικογένεια του και στους φίλους του."

David De Gea (Twitter): "Μια πολύ θλιβερή ημέρα. Ο Τito Vilanova μας έχει αφήσει... Αλλά το παράδειγμα της μάχης του παραμένει. RIP. Αγκαλιά στην οικογένεια και στους συγγενείς."

Iker Muniain (Twitter): "Ένας μεγάλος μαχητής όπως ο Tito Vilanova μας άφησε... Πολλή δύναμη στην οικογένεια και το περιβάλλον του. RIP."

Jack Wilshere (Twitter): "RIP Tito Vilanova... Θλιβερή ημέρα για το ποδόσφαιρο. Οι σκέψεις μου με την οικογένειά του."

Casemiro [Real Madrid] (Twitter): "Rest in peace, Tito Vilanova. Football unites in the deep sorrow for your death."

Pepe Mel [coach West Brom](Twitter): "Goodbye to a great professional, companion and friend. Rest in Peace my friend."

Martin Montoya (Twitter): "Αναπαύσου εν ειρήνη Tito. Ευχαριστούμε για όλα όσα έκανες για τους οπαδούς της Barcelona και που πολέμησες μέχρι την τελευταία στιγμή. RIP. Αιώνιος Tito."

Sergi Roberto (Twitter): "Αναπαύσου εν ειρήνη Tito. Ευχαριστώ για όλα όσα μας δίδαξες και που ποτέ δεν σταμάτησες να πολεμάς. Θα είσαι πάντα μαζί μας. Αιώνιος Τito."

Pinto (Twitter): "Όταν ένα πολύ αγαπημένο πρόσωπο σου λέει αντίο, δεν υπάρχουν λέξεις που να εκφράζουν αυτό που νιώθεις μέσα σου. Ευχαριστούμε που μας έδωσες τόσα πολλά. RIP Tito"

Rafael Nadal (Twitter): "Σήμερα, ένας σπουδαίος άνθρωπος έφυγε από κοντά μας. Τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια και τους φίλους του Τίτο."

Pique (Twitter): "Ευχαριστώ για όλα Τίτο. Ακόμα κι αν έχεις φύγει πάρα πολύ νωρίς, έχω κολλήσει με τις μεγάλες στιγμές που είχαμε μαζί. Πάντα θα βρίσκεσαι μαζί μας."

Casillas (Twitter): "Μια πολύ θλιβερή μέρα για τον κόσμο του ποδοσφαίρου. RIP Τito Vilanova. Ένα παράδειγμα δύναμης και θάρρους για όλους."

Neymar (Instagram): "My Respect. RIP."

Gareth Bale (Twitter): "RIP Tito Vilanova. Μεγάλη απώλεια για τον κόσμο του ποδοσφαίρου. Οι σκέψεις μου είναι με την οικογένειά του!"

Pedro (Twitter): "Ποτέ δεν θα σε ξεχάσω. Ευχαριστώ που ήσουν μέρος της ζωής μου και για το ότι ήσουν ένας πραγματικά σπουδαίος άνθρωπος. RIP Tito Vilanova."

Falcao (Twitter): "Μια θλιβερή ημέρα για το ποδόσφαιρο. Tα πιο ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του Τίτο Vilanova."

Bartra (Twitter): "Εσύ με βοήθησες να συνειδητοποιήσω το παιδικό μου όνειρο, θα σε κουβαλάω πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μου. Πολλή δύναμη στην οικογένεια. RIP Tito."

Villa (Twitter): "Τα πιο θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του Τito Vilanova. Υπήρξε πάντα ένα παράδειγμα στον αγώνα του... Ποτέ δεν θα σε ξεχάσουμε. RIP"

Jordi Alba (Twitter): "Ευχαριστώ που με έκανες καλύτερο παίκτη και καλύτερο άνθρωπο. Ήσουν o πρώτoς μου προπονητής στην πρώτη ομάδα της Μπάρσα και με έκανες τον παίκτη που είμαι σήμερα, και με έκανες να πιστέψω τόσο πολύ στον εαυτό μου παίζοντας σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο όπως η Barcelona. Έχω πολλές αναμνήσεις, προπονητή. Από την πρώτη μας συζήτηση μέχρι αυτή τη φωτογραφία. Και ναι, σε αυτή την φωτογραφία που είχες κερδίσει το πρωτάθλημα των 100 βαθμών. Ευχαριστώ για όλα όσα μας δίδαξες, για τον αγώνα σου, για το κίνητρό σου, για την ειλικρίνειά σου, για το θάρρος σου, για το χάρισμά σου, για την μετριοφροσύνη σου, για το ότι ήσουν ένας από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ... Όλοι οι cules και ολόκληρος ο κόσμος σε αγαπάει! Πολλή δύναμη στην οικογένεια του Τίτο. Αναπαύσου εν ειρήνη."

Carles Puyol (Faceook): "Ευχαριστώ για όλα Mister, παράδειγμα εντός και εκτός γηπέδων. Ποτέ δεν θα σε ξεχάσουμε."

Leo Messi (Facebook): "Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον Τίτο. Για πάντα μαζί σου. Όλη η αγάπη μου στην οικογένειά του."

Mascherano (Τwitter): "Για πάντα Mister. Ευχαριστώ για όλα. Αναπαύσου εν ειρήνη."

Valdes (Twitter) : "Τito Vilanova, ένας από τους καλύτερους προπονητές που είχα στην καριέρα μου. Ευχαριστούμε για όλα όσα μας έδωσες! Αναπαύσου εν ειρήνη..."

Andres Iniesta (Twitter): "Δεν έχω λόγια. Υπήρξες και θα είσαι ένα παράδειγμα. Είμαι περήφανος που υπήρξα μέρος της ζωής σου. Ποτέ δεν θα σε ξεχάσω. Πολύ δύναμη για την οικογένεια... Αναπαύσου εν ειρήνη προπονητή. Ένα φιλί."

Αυτά και πάρα πολλά άλλα είναι τα μηνύματα από μεγάλα αστέρια του αθλητισμού. Όλοι σεβόντουσαν και αγαπούσαν τον Τίτο Βιλανόβα.

Παρακάτω κάποιες συγκινιτικές φωτογραφίες και βίντεο: 











































Η αντίδραση του Γκουαρντιόλα στο αποψινό παιχνίδι την στιγμή που η ομάδα του έκανε την ανατροπή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ