powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Το αντίο του Βαλντές


Αποχαιρετιστήριο γράμμα θέλησε να στείλει στην ομάδα της Μπαρσελόνα ο Βίκτορ Βαλντές, μια μέρα μετά την άρνηση του να γίνει τελετή προς τιμήν του.


Είναι γνωστό από πέρσι πως ο δρόμος του Βίκτορ Βαλντές και της Μπαρσελόνα χωρίζει και ο τερματοφύλακας των «Μπλαουγκράνα» θέλησε να στείλει επιστολή στην οποία θα ευχαριστεί τους πάντες. Διαβάστε αναλυτικά τι είπε ο Βίκτορ:

«Ήρθε η ώρα να σας πω αντίο...

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να σας πω αντίο παίζοντας, όπως θα ήθελα, αλλά έτσι είναι η ζωή μερικές φορές και αυτή η σεζόν ήταν λίγο σκληρή για μένα.

Είχα χρόνο να δω που βρίσκομαι και τι έγινα. Σκέφτομαι μόνο τους ανθρώπους που με βοήθησαν να φτάσω εδώ που είμαι σήμερα. Και αφιερώνω αυτό το γράμμα σε εκείνους.

Όριολ Τορτ, Χοσέ Αντόνιο Ποζάνσο, Χουάν Μάνουελ Ασένσι, Ουρσισίνιο Λόπεζ, Άλμπερτ Μπενάγες, Αντόνιο Όλμο, Χουάν Κάρλος Πέρεζ Ρόχο, Πεπ Σεγούρα, Κίκε Κόστας, Χοάν Βίλα, Ζόρντι Καστέλ... Οι προπονητές που με έκαναν τον αθλητή που πάντα ονειρευόμουν να γίνω. Οι άνθρωποι που με μετέτρεψαν από ένα δεκάχρονο αγόρι σε τερματοφύλακα στο Καμπ Νου, δέκα χρόνια αργότερα. Σας ευχαριστώ όλους!

Ευχαριστώ εσένα Λουίς φαν Χάαλ που έδειξε το απαραίτητο κουράγιο και ρίσκαρε με έναν παίκτη ταλέντο που μόνο εκείνος είχε δει. Ξεκίνησε να χτίζει την ιστορική ομάδα της Μπάρτσα, της οποίας είχα την τιμή να είναι μέλος. Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

Ευχαριστώ εσένα Φρανκ Ράικαρντ που μου έδωσε την απαραίτητη εμπιστοσύνη και μου επέτρεψε να ζήσω την απόλυτη δόξα, να πιάσω με τα χέρια μου την ευρωπαϊκή κούπα στο Παρίσι. Όπου και αν είσαι θα σου είμαι υποχρεωμένος σε όλη μου τη ζωή Μίστερ!

Ευχαριστώ εσένα Πεπ που μου άνοιξες την πόρτα, που με καθοδήγησες στον δρόμο τον οποίο πρέπει να ακολουθήσει κάποιος προς την επιτυχία. Το καταφέραμε μαζί, έτσι δεν είναι; Θα το έχουμε πάντα αυτό Μίστερ και πίστεψέ με, θα είναι αιώνιο!

Ευχαριστώ εσένα Τίτο! Όπου κι αν βρίσκεται σε ευχαριστώ που μας έμαθες όχι μόνο να συνεχίσουμε να νικάμε ως ομάδα, αλλά μας δίδαξες τη δύναμη και τον χαρακτήρα που χρειαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τη ζωή.

Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου, με τους οποίους είχα την ευχαρίστηση να δουλέψω, να φορέσω το έμβλημα της Μπάρτσα στο στήθος. Με έκαναν να αισθανθώ σημαντικός μέσα στην ομάδα που δημιουργήσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Σας ευχαριστώ κύριοι!

Και φυσικά δεν μπορώ να ξεχάσω τους πιο σημαντικούς ανθρώπους, όλα αυτά τα δώδεκα χρόνια που φόρεσα τη φανέλα, τους πιο πιστούς οπαδούς μου. Εκείνους που ό,τι κι αν γινόταν ήταν εκεί να μου δώσουν τη στήριξη που χρειάζεται κάποιος, εκείνους που ήταν υπερήφανοι στους πανηγυρισμούς, που μου έστελναν θετική ενέργεια, που με βοήθησαν να συνεχίσω. Γιατί χωρίς εκείνους θα ήταν αδύνατο να πετύχω μόνος μου.

Σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ, χίλιες φορές σας ευχαριστώ. Σας ζητώ να μην σταματήσετε να με στηρίζετε. Και όπως πάντα, FORÇA BARÇA!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ