powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ο Ερέρα!

 

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ανακοίνωσε την απόκτηση του Άντερ Ερέρα από την Μπιλμπάο, με τον Ισπανό μέσο να υπογράφει 4ετές συμβόλαιο. 


Την πρώτη της μεταγραφή της εποχής Φαν Χαάλ ανακοίνωσε και επίσημα η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Οι κόκκινοι διάβολου απέκτησαν τον ταλαντούχο Ισπανό μέσο της Μπιλμπάο Άντερ Ερέρα ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Οι πρώτες δηλώσεις του Ερέρα ως παίκτης της Γιουνάιτεντ: 

«Η μεταγραφή μου στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Έχω παίξει στο “Ολντ Τράφορντ» ως παίκτης της Αθλέτικ Μπιλμπάο στο Europa League και ήταν μια από τις καλύτερες στιγμές στην καριέρα μου μέχρι στιγμής. Ήρθα στην Γιουνάιτεντ για να κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει τους στόχους της», ενώ στην συνέχεια πρόσθεσε:

«Έχω φτάσει στο Μάντσεστερ από την Τρίτη και είμαι ενθουσιασμένος που τώρα θα ζω εδώ και ανυπομονώ για το πρώτο παιχνίδι που θα αγωνιστώ με την διάσημη κόκκινη φανέλα της Γιουνάιτεντ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την Αθλέτικ Μπιλμπάο και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους οπαδούς και το επιτελείο για όλη τους την στήριξη. Πάνω απ’ όλα όμως θέλω να ευχηθώ καλή τύχη σε όλους τους πρώην συμπαίκτες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ