powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Μπούι: "Να προκριθούμε στο Europa League"



Ο Ουασίμ Μπούι έκανε ντεμπούτο με την φανέλα του Παναθηναϊκού και τόνισε ότι στόχος της ομάδας είναι η πρόκριση στην φάση των ομίλων του Europa Leagu και γι' αυτό δουλεύουν σκληρά.

"Ένιωσα πολύ καλά, η ατμόσφαιρα ήταν πολύ ωραία παρ' όλο που δεν είχε πολύ κόσμο και είμαι χαρούμενος που είμαι στον Παναθηναϊκό.

Είναι ακόμα  νωρίς και πρέπει να μάθουμε τι θέλει ο προπονητής. Είμαι έτοιμος και είναι σημαντικό που αγωνίστηκα και αρχίζω να καταλαβαίνω τι μου ζητάει ο προπονητής. Δουλεύουμε σκληρά και καλά και ο βασικός μας στόχος είναι τα ευρωπαϊκά παιχνίδια.

Στόχος μας είναι να νικήσουμε και τα δύο ματς και να προκριθούμε. Κοιτάμε πάντα το καλύτερο και αυτός είναι ο στόχος μας. Μετά τη Σταντάρ είπαμε τι πήγε καλά και τι όχι και τώρα σκοπός μας είναι να προκριθούμε στην επόμενη φάση.

Βασικός μου στόχος είναι να κάνω το καλύτερο και να βελτιωθώ. Το καλύτερο για ομάδα είναι ο στόχος και αυτό θα συνεχίσω να κάνω" δήλωσε ο Ολλανδός μέσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ