powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Hamilton: "Λύσαμε τις διαφορές μας"


Σύμφωνα με τον Lewis Hamilton οι διαφορές μεταξύ αυτού και του Nicko Rosberg έχουν λυθεί. 

Ο Lewis Hamilton σε δηλώσεις που έκανε ανέφερε: «Σήμερα καθίσαμε μαζί σαν ομάδα και συζητήσαμε τις διαφορές μας με τον Nicko και αποδέχτηκα ότι και οι δυο έχουμε κάνει λάθη, και νιώθω ότι είναι λάθος να λέμε ποιος είναι χειρότερος από τον άλλον. Το σημαντικό είναι το πως θα βελτιωθούμε σαν ομάδα μέσα από τέτοιες καταστάσεις. Νικάμε και χάνουμε μαζί, και σαν ομάδα βγαίνουμε πιο ισχυροί».

«Υπάρχει βαθιά θεμέλια που εργάζονται για εμένα και τον Nicko, παρά τις δύσκολες στιγμές και τις διαφορές μας. Έχουμε την καλύτερη ομάδα, την δυνατότερη ομάδα ατόμων που έχουν εργαστεί με τα χέρια τους μέχρι το κόκαλο για να μας δώσουν το αυτοκίνητο που βλέπετε στους αγώνες. Είναι σημαντικό ποτέ να μην το ξεχνάμε αυτό και να τους δώσουμε τα αποτελέσματα που αξίζουν».

«Σήμερα ο Toto και ο Paddy μας είπαν να μας είπαν ξεκάθαρα ότι θα πρέπει να αγωνιστούμε μεταξύ μας στο εξής με δίκαιο τρόπο σεβόμενοι ο ένας τον άλλον. Οι οπαδοί θέλουν να δουν ένα καθαρό αγώνα μέχρι το τέλος της σεζόν και αυτό είναι που θέλουμε να τους δώσουμε. Αυτός πρόκειται να είναι ένας δύσκολος δρόμος από εδώ και στο εξής, αλλά Πρωταθλήματα έχουν κερδηθεί από πολύ πιο πίσω από ότι είμαι εγώ τώρα. Και σας υπόσχομαι ότι θα δώσω τα πάντα και περισσότερα για να κερδίσω για την ομάδα μου, την οικογένειά μου και για τους οπαδούς μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ