powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Έκλεισε στην Ίντερ ο Μπανέγα



Θέμα ωρών η ανακοίνωση της μεταγραφής του Έβερ Μπανέγα στην Ίντερ.

Παίκτης της Ίντερ πρέπει να θεωρείται ο Έβερ Μπανέγα, όπως επιβεβαίωσε σε δηλώσεις του ο Αργεντινός χαφ. Μετά από δύο πολύ επιτυχημένα χρόνια στην Ανδαλουσία, ο Μπανέγα θα αφήσει τη Σεβίλλη και θα μετακομίσει στο Μιλάνο για λογαριασμό της Ίντερ, όπου αναμένεται να υπογράψει τριετές συμβόλαιο.

«Είμαι χαρούμενος για ό,τι έζησα εδώ, αυτά τα δύο χρόνια. Είμαι λυπημένος που φεύγω, ήταν μια δύσκολη αλλά σημαντική απόφαση για τη ζωή μου. Ο Μόντσι , ο Έμερι, όλοι με εμπιστεύτηκαν και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Δεν θέλω να πω αντίο, αλλά εις το επανιδείν. Θα ήθελα κάποια μέρα να επιστρέψω εδώ, σε ένα κλαμπ που πραγματικά σημάδεψε την καριέρα μου», δήλωσε ο 27χρονος χαφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ