powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Τριετές συμβόλαιο στην ΑΕΚ ο Μπακασέτας!


Στην ΑΕΚ συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του για τα επόμενα 3 χρόνια ο Τάσος Μπακασέτας, με τους κιτρινόμαυρους να τον ανακοινώνουν και επίσημα.


Πολλά ακουγόντουσαν για την συγκεκριμένη μεταγραφή, ότι δηλαδή ο Μπακασέτας δεν θα πάει στην ΑΕΚ και θα συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό, ότι ο προπονητής του Πανιωνίου τον άφησε έξω στα τελευταία παιχνίδια των πλέι οφ γιατί ο ίδιος είχε ανακοινώσει πως πάει στην ΑΕΚ. 

Να που τελικά ο Τάσος Μπακασέτας συμφώνησε με την ΑΕΚ, η οποία πλήρωσε το ποσό των 300.000 ευρώ στον Πανιώνιο για να τον κάνει δικό της. Ο Έλληνας μεσοεπιθετικός θα ενσωματωθεί στην αποστολή της ομάδας από τις επόμενες μέρες.

Η δήλωση της ΠΑΕ: «Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Τάσο Μπακασέτα για τα επόμενα τρία χρόνια».

Οι δηλώσεις του παίκτη: «Είναι το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου. Είμαι χαρούμενος που ανήκω στην οικογένεια της ΑΕΚ. Προέρχομαι από την καλύτερη με διαφορά σεζόν της καριέρας μου και θέλω να ευχαριστήσω για τη βοήθειά τους και τους συμπαίκτες μου αλλά και το προπονητικό επιτελείο του Πανιωνίου»

«Αισθάνομαι λίγο περίεργα που σήμερα υπέγραψα και αύριο πρέπει να μπω στο αεροπλάνο για να πάω την προετοιμασία, αλλά είχα ένα προαίσθημα ότι κάπως έτσι θα γινόταν, αφού σήμερα είναι τα γενέθλιά μου. Πρόκειται σίγουρα για τα καλύτερα γενέθλια της ζωής μου ως τώρα».

«Στόχος μου είναι να πανηγυρίσω τίτλους με την ΑΕΚ και θέλω του χρόνου τέτοια μέρα να έχουμε κατακτήσει κάποιον τίτλο. Ξέρω ότι η ΑΕΚ έχει μακρά παράδοση απόκτησης μεγάλων παικτών από τον Πανιώνιο, όπως ο Κώστας Νεστορίδης και ο Θωμάς Μαύρος, και θα ήθελα να γίνω κι εγώ σημαντικό μέρος της ιστορίας της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ