powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Μέσι «Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος»

Ο Λιονέλ Μέσι μίλησε για τον γιο του αλλά και για την απόδοση του τον τελευταίο καιρό.


Ο Αργεντινός σταρ στην συνέντευξη του αναφέρθηκε αρχικά στον γιο του και στην συνέχεια μίλησε για αυτόν και την απόδοση του τον τελευταίο καιρό.

«Ο Τιάγκο (ο γιος του) είναι ένα φαινόμενο, έχει αρχίσει ήδη να περπατάει και πρέπει να είμαι συνέχεια από πίσω του. Μοιάζει πιο πολύ στην μαμά του, πιο δραστήριος. Εμένα μου αρέσει να κάθομαι και να βλέπω τηλεόραση».

Ο Μέσι στο τελευταίο παιχνίδι πέτυχε ένα εκπληκτικό γκολ παίρνοντας την μπάλα από το κέντρο και ανάμεσα σε 4-5 αμυντικούς κατάφερε να σκοράρει. Ο "Τάτα" είχε δηλώσει άλλωστε «Μην προσβάλλετε τον εγωισμό του Μέσι, γιατί ως γνωστόν την πατάει η επόμενη αντίπαλος του».

Παρόλα αυτά τα σχόλια που ακούγονται «Ο Μέσι δεν είναι ο ίδιος με παλιά, ο Μέσι δεν θα φτάσει το παλιό του επίπεδο, ο Μέσι περπατάει στο γήπεδο, κτλ.», όπως φαίνεται είναι απλά λόγια του αέρα αφού δεν βρίσκουν κανένα αντίκτυπο στον "Λέο", καθώς ο ίδιος είπε «Δεν έδωσα μεγάλη προσοχή τι είπε ο Κάπα, δεν ξέρω γιατί το είπε, εγώ σκέφτομαι πως θα πάω στο τοπ του επιπέδου μου. Εμένα με ενδιαφέρει να παίζω, όταν δεν έβαζα γκολ, ήμουν χαρούμενος με την εικόνα μου. Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος».

Τέλος ο Μέσι αναφέρθηκε στην θέση που παίζει καθώς έχουν ακουστεί πολλά και για αυτό το θέμα. «Έχω ακούσει ανθρώπους να λένε, μερικές φορές, ότι έπαιζα πιο προωθημένος ή σε άλλη θέση. Εξακολουθούμε να παίζουμε χωρίς εννιάρι και εγώ είμαι το ψεύτικο, που έχουμε χρησιμοποιήσει από την εποχή του Γκουαρντιόλα. Η κατάσταση παραμένει η ίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ