powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Φόρος τιμής στον Allen Iverson !!

Ένας απο τους μεγαλύτερους guard όλων τον εποχών πήρε αυτό που του άξιζε ..


Οι 76ers μπορεί να διασύρθηκαν απο τους Wizzard (122-103) όμως αυτός δεν εμπόδισε τα στελέχη και τους οπαδούς της Philly απο το να τιμήσουν με τον καλύτερο τρόπο τον ''μεγάλο'' Allen Iverson με την απόσυρση του αριθμού 3 απο τις φανέλες της ομάδας.

Ο ''Answer'' εμφανώς συγκινημένος είπε μεταξύ άλλων '' Σας αγαπάω όλους που με πιστέψατε και που ενδιαφερθήκατε για μένα, που με αφήσατε να είμαι αυτός που είμαι, που με αφήσατε να κάνω λάθη, να είμαι άνθρωπος. Θα αγαπάω την Philly μέχρι να πεθάνω, είναι το καλύτερο μέρος στον κόσμο''. Επίσης πριν να ευχαριστήσει τους συμπαίχτες του όλα αυτά τα χρόνια, ευχαρίστησε ένα αντίπαλο τον Michael Jordan. '' Επειδή μου έδωσε το όραμα, ήμουν ένα από τα παιδιά που ήθελαν να γίνουν σαν τον Mike, οπότε τον ευχαριστώ που με έκανε να θέλω να παίξω μπάσκετ''.

Δείτε το καταπληκτικό video με 20856 θεατές να αποθεώνουν τον ''μεγάλο'' αυτό παίχτη :




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ