powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Μουρίνιο: «Είναι δύσκολο να κριθεί το αποτέλεσμα στο πρώτο σκέλος»


Στις χθεσινές δηλώσεις του ο Ζοσέ Μουρίνιο θέλησε να τονίσει ότι η Τσέλσι είναι η μόνη Αγγλική ομάδα που συνεχίζει στο Champions League και να φανερώσει το πόσο δύσκολο θα είναι να προκριθεί.


«Είναι δύσκολο για τον ημιτελικό του Champions League να κριθεί από ένα παιχνίδι. Αυτό συμβαίνει μερικές φορές, αλλά είναι δύσκολο να κριθεί το αποτέλεσμα στο πρώτο σκέλος, κάτι το οποίο "σκοτώνει" το ενδιαφέρον του δεύτερου σκέλους.

Δεν ξέρω αν πραγματικά υπάρχει πλεονέκτημα. Μου αρέσει να παίζω, χωρίς να σκέφτομαι τόσο πολύ για το θα γίνει στο πρώτο σκέλος ή στο δεύτερο σκέλος. Το πρώτο παιχνίδι είναι εδώ και εμείς ξέρουμε ότι η Ατλέτικο Μαδρίτης θα κάνει τα πάντα για να κερδίσει το παιχνίδι, αλλά δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το που θα παιχτεί το παιχνίδι.»

Ο τεχνικός της Τσέλσι, μιας που έχει δει πως είναι το Ισπανικό ποδόσφαιρο, δήλωσε:

«Δεν είμαι εδώ για να μιλάω για την ποιότητα της Ατλέτικο Μαδρίτης. Το έκανα αυτό με τους παίκτες μου εχθές,το έκανα σήμερα και θα το κάνω αύριο,και εγώ πρέπει να μοιραστώ τις σκέψεις μου, για την Ατλέτικο, με τους παίκτες μου.

Βεβαίως καμία ομάδα δεν φτάνει στον ημιτελικό του Champions League χωρίς να είναι πολύ καλή ομάδα και δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. Η Ατλέτικο είναι μια ομάδα την οποία εμείς πρέπει να την σεβόμαστε, να την μελετάμε και να την αναλύουμε. Έχω δει την Ατλέτικο να παίζει πολλές φορές και από την στιγμή που εμείς τους τύχαμε στην κλήρωση, τους έχω δει να παίζουν (πιο προσεκτικά) και τους έχω μελετήσει αρκετά ώστε να προσπαθήσω να είμαι έτοιμος για να κάνω τους παίκτες μου να κατανοήσουν πως παίζει η Ατλέτικο.»

Όσο για την ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα ξεκινήσει ο Τόρες, είπε:

Δεν λέω ότι ο Φερνάντο (σ.σ Τόρες) πρόκειται να ξεκινήσει, αλλά αυτός ποτέ δεν κρύβεται. Κάθε μέρα εμείς μιλάμε για το Ισπανικό ποδόσφαιρο και αυτός είναι ένας πραγματικός υποστηρικτής της Ατλέτικο. Δεν έχω καμία αμφιβολία, ότι τα πρακτικά είναι στο γήπεδο αύριο, και αυτός πρόκειται να προσπαθήσει να κάνει τα πάντα για την Τσέλσι, όπως ένας φανταστικός επαγγελματίας, που αυτός είναι.

Ο Πορτογάλος συμπλήρωσε:

Είμαστε τυχεροί που βρισκόμαστε στο Champions League και δεν χρειάζεται να σκεφτούμε για την Premier League και για το τι πρόκειται να συμβεί. Το μόνο που χρειάζεται να σκεφτούμε είναι το μεγάλο αυριανό παιχνίδι. Αν οι άνθρωποι θέλουν να μιλήσουν για την Premier League τώρα,υπάρχουν 19 άλλες ομάδες στην Αγγλία. Η Chelsea αύριο είναι στο Champion League και εμείς θα μιλάμε μόνο για το Champions League.

Είναι ο ημιτελικός του Champion League εναντίον μιας ομάδας που γνωρίζω καλά, και πιστεύω ότι κάθε παίκτης και κάθε προπονητής θέλει να παίξει αυτό το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ