powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Στην εκδήλωση προς τιμήν του Senna οι Alonso και Raikkonen.


Οι δυο οδηγοί της Ferrari θα παρευρεθούν την πρωτομαγιά στην πίστα της Imola για την εκδήλωση προς τιμήν του Ayrton Senna για τα 20 χρόνια από τον θάνατό του.

Οι δυο οδηγοί σε δηλώσεις τους δεν έκρυψαν τον θαυμασμό τους για τον βραζιλιάνο.

Οι δηλώσεις του Alonso:

«Πιστεύω πως ο Senna έθεσε το πήχη για όλους τους οδηγούς, ήταν ο καλύτερος οδηγός της γενιάς του. Αυτό που τον έκανε ξεχωριστό ήταν η θέληση του για τη νίκη και οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Πάντα πάλευε μέχρι το τέλος και έτσι κέρδισε το σεβασμό των συναδέλφων του και για αυτό είναι ένας θρύλος. Ήμουν πολύ μικρός τότε, η Ισπανική τηλεόραση δεν έδειχνε την Formula1, ξεκίνησα να τον γνωρίζω από τον πατέρα μου που ήταν θαυμαστής του και το πρώτο μου kart είχε τα ίδια χρώματα με το μονοθέσιο του.»


Οι δηλώσεις του Raikkonen:

«Ο θάνατος του Senna ήταν ένα δυσάρεστο γεγονός για τον κόσμο της Formula1. Ήμουν ακόμη στο σχολείο και παρόλο που δεν θυμάμαι αρκετά πράγματα γιατί ήμουν πολύ νέος, αυτή η ημέρα έχει μείνει χαραγμένη στη μνήμη μου. Πιστεύω πως ήταν ένας σπουδαίος οδηγός και αποτέλεσε παράδειγμα για αρκετούς οδηγούς.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ