powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Ο Verstappen στην Toro Rosso το 2015


O Max Verstappen θα οδηγάει για λογαριασμό της Toro Rosso το 2015 όπως ανακοινώθηκε αντικαθιστώντας τον Jean-Eric Vergne και θα γίνει ο νεαρότερος οδηγός στην ιστορία του σπορ.

Ο Verstappen θα είναι οδηγικό δίδυμο με τον Daniil Kvyat έτσι η Toro Rosso θα έχει ένα νεανικό σχήμα για το 2015. Ταυτόχρονα θα είναι το νεότερο οδηγικό δίδυμο στην ιστορία του σπορ.

Για τον Verstapen έδειξε ενδιαφέρον και η Mercedes με την Red Bull να καταφέρνει να τον εντάξει στο δυναμικό της αφού του πρόσφεραν κάτι που δεν το έκανε η Mercedes.

Σε δηλώσεις του ο νεαρός οδηγός ανέφερε:  «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Dr Helmut Marco και την Red Bull για την ευκαιρία και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν δίνοντας μου την δυνατότητα να κάνω το ντεμπούτο μου στην F1 οδηγώντας για την Scuderia Toro Rosso. Το είχα στόχο από 7 χρονών και τώρα που μου δίνεται η δυνατότητα νιώθω ότι το όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα»

Η Toro Rosso καλωσόρισε τον νεαρό οδηγό μέσω του Franz Tost: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Max στην οικογένεια της Toro Rosso. Είναι πολύ ευχάριστο που το πρόγραμμα νέων οδηγών της Red Bull εξακολουθεί να βρίσκεται νέα ταλέντα και να τους δίνει την ευκαιρία να βρεθούν στην F1. Θεωρούμε πως ο Max είναι από τους πιο προικισμένους οδηγούς της νέας γενιάς και θεωρούμε πως έχει την απαιτούμενη ωριμότητα και πνευματική δύναμη για να αντιμετωπίσει επιτυχώς αυτή την πρόκληση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ