powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Φεύγει ο Αλόνσο έρχεται ο Φέτελ


Σε επίσημη ανακοίνωση της λύσης της συνεργασίας της με τον Φερνάντο Αλόνσο έφτασε η Ferrari, η οποία ανακοίνωσε ως αντικαταστάτη του Ισπανού τον 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Σε τριετή συμφωνία έφτασε η Ferrari με τον Σεμπάστιαν Φέτελ ο οποίος θεωρεί αυτή την κίνηση της πιο σημαντική της καριέρας του. "Το γεγονός πως θα περάσω το επόμενο στάδιο της καριέρας μου με τη Ferrari, αποτελεί για μένα πραγματοποίηση ενός ονείρου ζωής. Όταν ήμουν παιδί, ο Michael Schumacher με εκείνο το κόκκινο μονοθέσιο, αποτελούσε το μεγάλο μου ίνδαλμα. Τώρα, νιώθω μεγάλη τιμή που επιτέλους θα έχω την ευκαιρία να οδηγήσω για τη Ferrari. Έχω ήδη πάρει μία γεύση του τι σημαίνει “πνεύμα Ferrari”, αφού το 2008 στη Μόντσα πήρα την πρώτη μου νίκη με κινητήρα κατασκευασμένο στο Μαρανέλο. Η Scuderia έχει σπουδαία παράδοση σε αυτό το σπορ και να βοηθήσω την ομάδα να επιστρέψει στην κορυφή. Θα δώσω και την ψυχή μου για να τα καταφέρει", είπε ο Vettel.

Από την πλευρά του ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν λίγο πιο επιφυλακτικός και δήλωσε: "Δεν είναι εύκολη ημέρα για μένα, διότι αν και πάντα κοιτώ το μέλλον με ενθουσιασμό και αποφασιστικότητα, στο τέλος αυτής της σεζόν θα ολοκληρωθεί και το ταξίδι μου ως οδηγός της Ferrari. Ήταν μία δύσκολη απόφαση, την οποία σκέφτηκα πολύ προσεκτικά, με την αγάπη μου για τη Ferrari να παίζει συνεχώς ρόλο στις σκέψεις μου. Ήμουν πάντα αρκετά τυχερός ώστε να είμαι εγώ αυτός που έπαιρνε τις αποφάσεις για το μέλλον μου και το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για αυτό, που κατανόησε τη δική μου πλευρά. Φεύγω από τη Scuderia Ferrari μετά από πέντε χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων έφτασα στην επαγγελματική μου κορύφωση, αντιμετωπίζοντας μεγάλες προκλήσεις που με πίεσαν να βρω νέα όρια. 

Επίσης αποδείχθηκα πραγματικός ομαδικός παίκτης, βάζοντας τα συμφέροντα της Scuderia πάνω από τα δικά μου. Όταν έφτανε η ώρα να πάρω σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον μου, το έκανα με τη Ferrari στην καρδιά μου, λόγω της αγάπης μου για την ομάδα. Είμαι περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί. Χάρη στις προσπάθειες όλων στο Μαρανέλο, βρεθήκαμε τρεις φορές στη δεύτερη θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, τις δύο εκ των οποίων μαχόμενοι για τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα. Χωρίς καμία αμφιβολία, αυτά τα 5 χρόνια περιελάμβαναν μερικές από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου και φεύγοντας από την ομάδα, νιώθω πως αφήνω πίσω οικογένεια και φίλους. Πλέον κοιτώ με ενθουσιασμό το μέλλον, γνωρίζοντας πως η καρδιά μου θα ανήκει για πάντα στη Ferrari. Θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν".

Η Ferrari για την λύση της συνεργασίας της με τον Ισπανό: "Στη λίστα των σπουδαίων οδηγών που έχουν τρέξει για λογαριασμό της Ferrari, o Fernando Alonso θα έχει πάντα ξεχωριστή θέση. Τον ευχαριστούμε από καρδιάς για αυτή την ξεχωριστή του περιπέτεια με τη Scuderia όπου σε αυτά τα πέντε χρόνια, βρέθηκε δύο φορές πολύ κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Είμαι σίγουρος πως ένας σπουδαίος οδηγός όπως ο Fernando, θα έχει τη Ferrari πάντα στην καρδιά του και πως οι οπαδοί της ομάδας, θα συνεχίσουν να τον εκτιμούν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ