powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

«Πολίτης» ο Γκουντογκάν!


Μια πολύ σπουδαία μεταγραφή ολοκλήρωσε η Μάντσεστερ Σίτι, αποκτώντας τον Ιλκάι Γκουντογκάν από τη Μπορούσια Ντόρτμουντ.
Η πρώτη μεταγραφή του Πεπ Γκουαρντιόλα στη Μάντσεστερ Σίτι είναι γεγονός! Οι «Πολίτες» ανακοίνωσαν την απόκτηση του Γερμανού χαφ της Ντόρτμουντ Ιλκάι Γκούντογκαν για τα επόμενα τέσσερα χρόνια έναντι 21 εκατομμυρίων λιρών.

Αναλυτικά οι πρώτες δηλώσεις του Γερμανού χαφ:
«Είμαι ενθουσιασμένος που έχω υπογράψει για την Μάντσεστερ Σίτι. Όταν έμαθα για το ενδιαφέρον της η καρδιά μου έλεγε να έρθω εδώ και όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Πέρασα πολύ όμορφα στην Μπορούσια Ντόρτμουντ και θα ήθελα να ευχαριστήσω στο σύλλογο και τους οπαδούς για τα πέντε πολύ ευτυχισμένα χρόνια που πέρασα εκεί. Μου έδωσαν το χώρο για να παίξω και να γίνω καλύτερος παίκτης εξαιτίας της πίστης, της υπομονής και της εμπιστοσύνης που έδειξαν σε μένα. Τώρα έχω μία νέα πρόκληση και αυτή είναι να πετύχω σπουδαία πράγματα με την Σίτι. Ανυπομονώ να δουλέψω με έναν προπονητή όπως ο Πεπ Γκουαρντιόλα και με κολακεύει το γεγονός πως είμαι η πρώτη μεταγραφή που έκανε ο σύλλογος αυτό το καλοκαίρι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ