powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Ταχτσίδης «Το μυαλό μου στην Τορίνο και ίσως βρεθώ στο Μουντιάλ»

Με το μυαλό του να βρίσκεται στην καινούρια του ομάδα, ο Παναγιώτης Ταχτσίδης μιλά στην παρουσίαση του απόψε στον τύπο.


Ο Παναγιώτης Ταχτσίδης μιλά για το παρόν αλλά και το μέλλον του στην ομάδα της Τορίνο με πρώτο του μέλημα την σκληρή δουλειά στην προπόνηση ώστε να μπορεί να εξελιχθεί σαν παίκτης.
Ο Παναγιώτης απάντησε στις ερωτήσεις που του τέθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα.

Όταν ενημερώθηκε για το ότι ο αθλητικός διευθυντής της Τορίνο τον παρακολουθούσε εδώ και τρία χρόνια είπε «Αυτό δεν το ήξερα αλλά είναι ακόμη ένα κίνητρο για να τα πάω καλά». Ο Έλληνας χαφ δήλωσε επίσης «Θα δουλέψω για να είμαι σύντομα στην καλύτερη κατάσταση. Μίλησα με τον προπονητή και μου είπε να είμαι ήρεμος. Στην Τορίνο υπάρχει ένα πολύ καλό γκρουπ και αισθάνομαι ήδη καλά. Διάλεξα να έρθω εδώ γιατί θέλω να βελτιωθώ ως ποδοσφαιριστής. Ίσως να έκανα κάποιες λάθος επιλογές ως τώρα αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ πλέον».

 Δεν θα μπορούσε να μην ερωτηθεί και για το ερχόμενο Μουντιάλ το καλοκαίρι του 2014, ο ίδιος απάντησε αρκετά διπλωματικά λέγοντας «Η σκέψη μου είναι αποκλειστικά στην Τορίνο και ίσως οι εμφανίσεις μου με αυτή τη φανέλα να μου δώσουν τη δυνατότητα να βρίσκομαι στην αποστολή της εθνικής Ελλάδας για το Μουντιάλ». 

Στην ερώτηση «Ποια ήταν η καλύτερη σεζόν της καριέρας σου;» ο Ταχτσίδης είπε «Ήταν στη Βερόνα, στη Serie B, σε σύστημα 4-3-3 αλλά μπορώ να παίξω καλά και στο 3-5-2 της Τορίνο» και όσον αφορά τον αριθμό που επέλεξε είπε «Επέλεξα τη φανέλα με το Νο77 γιατί είναι ένας αριθμός που μου φέρνει τύχη και προσπαθούσα να τον έχω σε όλες τις ομάδες στις οποίες αγωνίστηκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ