powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

«Ήταν γραφτό να έρθω,τα καλύτερα έρχονται»


Λίγη μόλις ώρα μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στην ΑΕΚ ο Δημήτρης Κολοβέτσιος μίλησε στο gazzetta και δήλωσε πανευτυχής για τη νέα σελίδα που ανοίγει από το καλοκαίρι στην καριέρα του.


Οι δηλώσεις του 22άχρονου αμυντικού:

«Με καθυστέρηση ενός χρόνου επιτυγχάνεται η συμφωνία με την ΑΕΚ», προλάβαμε να του πούμε για να μας διακόψει και να μας πει: «Ναι, έτσι είναι. Όντως θα μπορούσα να ανήκω στην ΑΕΚ από τότε. Φαίνεται πως ήταν γραπτό να γίνει αυτή η συνεργασία», ενώ στη συνέχεια μας εξήγησε πως: «Έγινε μία πολύ καλή πρόταση και δεν γινόταν να αρνηθώ. Μία πολύ καλύτερη πρόταση από αυτή που μου είχε γίνει στο παρελθόν. Τέλος καλό όμως και όλα είναι υπέροχα.

Ειλικρινά αισθάνομαι πολύ όμορφα. Νιώθω ευτυχισμένος και πραγματικά υπερήφανος που θα συνεχίσω την καριέρα μου σε μία ομάδα τόσο μεγάλη όσο είναι η ΑΕΚ. Δεν υπάρχει το συναίσθημα. Ομάδα με τεράστια ιστορία, γεμάτη επιτυχίες εντός και εκτός συνόρων και μοναδικό κόσμο που είναι κοντά της πάντα».«Δεν σε προβλημάτισε καθόλου ότι θα αγωνιστείς σε χαμηλότερη κατηγορία;». Η απάντηση ήταν απόλυτη: «Πλάκα κάνεις; Για την ΑΕΚ μιλάμε. Εναν τεράστιο σύλλογο με τόσο μεγάλη ιστορία. Μην λέω πάλι τα ίδια. Ειλικρινά νιώθω υπέροχα. Υπερήφανος και ευτυχισμένος. Και πιστεύω ότι έτσι θα αισθανόταν ο οποιοσδήποτε βρισκόταν στη δική μου θέση. Δεν είχα τον παραμικρό ενδοιασμό».

Τέλος, ο Κολοβέτσιος αναφέρθηκε και στην συνάντησή του με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, ο οποίος τον καλωσόρισε επί της ουσίας στην ομάδα: «Τώρα επέστρεψα στα Γιάννενα. Υπέγραψα και έφυγε αφού έχουμε δουλειά... Ημουν με τον κ. Λυμπερόπουλο και έπειτα ήρθε και ο πρόεδρος και με καλωσόρισε στην ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι έρχονται τα καλύτερα για την ΑΕΚ και είμαι πολύ χαρούμενος αφού αν όλα πάνε καλά θα είμαι κι εγώ μέλος σ' αυτές τις εποχές, γι' αυτό είμαι χαρούμενος και αισθάνομαι τυχερός»!

Η ΑΕΚ θα είναι ο τρίτος σταθμός στην καριέρα του νεαρού αμυντικού μετά από την ΑΕΛ την τριετία 2009-2012 και τον ΠΑΣ Γιάννενα από το καλοκαίρι του 2012 έως και το καλοκαίρι του 2014 όπου και θα μεταβεί στην ΑΕΚ.Φέτος μετράει ήδη 20 συμμετοχές έχοντας αγωνιστεί σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος ενώ έχει πετύχει και ένα γκολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ