powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Αλβέρτης: «Ο Παναθηναϊκός δεν επιτρέπεται να χάνει»


Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι της Euroleague μίλησε για το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός είναι… καταδικασμένος να κερδίζει όλα τα παιχνίδια


Είναι ένα από τα πιο hot ονόματα αυτής της εποχής σε ολόκληρη την Euroleague. Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης μετά από 19 χρόνια παρουσίας στον Παναθηναϊκό σαν παίκτης και μετά τον ρόλο του ως team manager ήρθε η ώρα να αναλάβει την ομάδα της καρδιάς του. Ο κόουτς Φράγκι μίλησε στο κανάλι της Euroleague και ξεκαθάρισε πως ο Παναθηναϊκός είναι καταδικασμένος να κερδίζει…

«Αν σκεφτεί κανείς ότι ήρθα στην ομάδα ενώ ήμουν 16 ετών και τώρα είμαι 40 και βρίσκομαι ακόμα στο σύλλογο μπορεί αν εύκολα να καταλάβει πως έχω περάσει περισσότερα από τα μισά χρόνια της ζωής μου στον Παναθηναϊκό» είπε ο Φραγκίσκος Αλβέρτης και πρόσθεσε «Έχω ζήσει πάρα πολλά σπουδαία πράγματα τόσο σαν παίκτης της ομάδας, όσο και σαν τιμ μάνατζερ και ελπίζω αυτό να συνεχιστεί και τώρα σαν προπονητής».

«Το ταξίδι για εμένα ξεκίνησε όταν υπέγραψα για πρώτη φορά στον Παναθηναίκό και είχα την τύχη να τελειώσω την καριέρα μου με ένα πολύ σπουδαίο παιχνίδι που δεν θα ξεχάσω ποτέ». Όσο για το DNA της ομάδα; «Αν κάποιος ξέρει τι ευχαρίστηση είναι αλλά και τι πίεση να ζεις σε αυτήν την ομάδα, αυτός είμαι εγώ. Ο Παναθηναίκός πρέπει να κερδίζει σε κάθε ματς. Δεν επιτρέπεται να χάνει. Αυτό υπάρχει και στο μυαλό του κόσμου, αλλά και στο δικό μας».

Ο Αλβέρτης αναφέρθηκε επίσης στο.. καυτό ΟΑΚΑ «Δεν είναι πολλοί οι παίκτες στην Euroleague που έχουν την τύχη να παίζουν μπροστά σε 20.000 κόσμο. Αυτό είναι το κορυφαίο συναίσθημα για κάθε αθλητή. Να παίζει σε μια τέτοια «καυτή» ατμόσφαιρα, αλλά παράλληλα πρέπει να προσπαθεί να μένει συγκεντρωμένος μόνο μέσα στοπ παρκέ. Και αυτό πρέπει να το κάνουμε πάντα και με τον καλύτερο τρόπο» αλλά και στα πλεονεκτήματά του ως… προπονητής «Μπορώ να καταλάβω κάποιες φορές τι σκέφτονται οι παίκτες αλλά και το τι θέλουν να ακούσουν από τον προπονητή, στο ψυχολογικό κομμάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ