powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών του Qatar.

Διαβάστε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές, από τον νικητή του πρώτου αγώνα Marc Marquez, μέχρι και τον rookie Scott Redding.


Ο νικητής του πρώτου αγώνα Marc Marquez και κάτοχος της pole δήλωσε:

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα σήμερα. Οι 25 βαθμοί είναι πολύ σημαντικοί αλλά και ο αγώνας το ίδιο, γιατί επέστρεψα από τον τραυματισμό ο οποίος μου στέρησε όλες τις δοκιμές πριν την αρχή της χρονιάς. Επίσης αυτό το σαββατοκύριακο πολύ οδηγοί είχαν γρήγορο ρυθμό και όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, αυτή η νίκη ήταν πολύ σημαντική.


Ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Valentino Rossi ήταν πολύ χαρούμενος με την δεύτερη θέση αλλά θα ήταν ακόμη πιο ευχαριστημένος αν κέρδιζε τον Marc, πιο συγκεκριμένα:

"Ήταν μια φοβερή μάχη, αλλά την ευχαριστήθηκα λίγο λιγότερο από τον Marquez γιατί τερμάτισα από πίσω του. Ήταν πολύ καλός αγώνας, το να ξεκινήσω από την τέταρτη σειρά της εκκίνησης ήταν ένα μεγάλο ρίσκο άλλα κάνοντας τις σωστές προσπεράσεις κατάφερα να βρεθώ στην κορυφή. Ήμουν πολύ χαρούμενος και η μοτοσυκλέτα ήταν σε καλή κατάσταση. Είχα την ευκαιρία να "μονομαχήσω" με τον Marc, αλλά ήταν δυνατότερος από εμένα."
Όσο αναφορά τον καινούργιο του αρχιμηχανικό είπε: "Πήρα ένα ρίσκο όταν ζήτησα από τον Silvano Galbusera να έρθει και να δουλέψει μαζί μου αυτήν την χρονιά. Είχα ενά καλό προαίσθημα όταν έκανα δοκιμαστικά με την R1 των Superbike μαζί του, αλλά ήταν επικίνδυνο γιατί δεν είχε καμία εμπειρία με το MotoGP. Μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε καλά και αυτό βοήθησε στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας και στο να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί."

Ο τρίτος που είδε την καρό σημαία ο Dani Pedrosa, φάνηκε ευχαριστημένος και δήλωσε:

"Η τρίτη θέση είναι ένα θετικό αποτέλεσμα. Τερματίσαμε στο βάθρο αυτό το σαββατοκύριακο σε μια πίστα που δεν ταιριάζει με το στυλ μου. Για αυτό είναι μια καλή αρχή. ήμασταν κοντά στην κορυφή αλλά με τον τρόπο που εξελίχθηκε ο αγώνας - με όλες αυτές τις πτώσεις - ήταν σημαντικό να τερματίσω. Από εδώ και πέρα λοιπόν θα προσπαθήσουμε να βελτιωνόμαστε και θα παλέψουμε για την νίκη στον επόμενο αγώνα."

Τέταρτος σε σειρά ήρθε ο Aleix Espargaro, ο οποίος ήταν ο πρώτος οδηγός της open κατηγορίας που πέρασε την γραμμή του τερματισμού.

"Είμαι χαρούμενος με αυτό το αποτέλεσμα για εμένα αλλά και για την ομάδα μου. Δυο λάθη του Σαββάτου έκαναν των αγώνα μου πραγματικά δύσκολο. Ξεκίνησα από την τρίτη σειρά της εκκίνησης και ζορίστηκα αρκετά με το ντεπόζιτο γεμάτο να προσπεράσω τις δυο Ducatis, καθώς είχαν μεγάλο πλεονέκτημα με την τελική ταχύτητα στις ευθείες. Δεν ήθελα να κάνω κανένα λάθος, για αυτό δεν πίεσα όσο ήθελα από την αρχή. Ήμουν υπομονετικός και περίμενα τις κατάλληλες στιγμές για να προσπερνάω."

"Ήταν κρίμα γιατί είχαμε τον ρυθμό να παλέψουμε με τους πρώτους αλλά πρέπει να είμαι χαρούμενος γιατί είμαστε τέταρτοι στο πρωτάθλημα. Ευχαριστώ την ομάδα μου και τον Colin Edwards καθώς μου έδωσαν κάποια κομμάτια από την δική του δεύτερη μηχανή για να ανακατασκευάσω την μοτοσυκλέτα μου η οποία καταστράφηκε εντελώς μετά τις πτώσεις στις δοκιμές."

Ο εορτάζοντας Andrea Dovizioso τερμάτισε 5ος και εμφανίστηκε βελτιωμένος σε σχέση με τον πρώτο αγώνα της περσινής χρονιάς.

"Πρέπει να κοιτάξουμε την θετική πλευρά αυτού του αποτελέσματος, γιατί στην εικόνα ενός πρωταθλήματος μια πέμπτη θέση είναι πάντα σημαντική. Αλλά ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο για εμάς είναι ότι μειώσαμε την διαφορά με τον πρώτο και καταφέραμε να την φτάσουμε στο μισό σε σε σχέση με πέρσι και αυτό είναι ακόμα ένα σημαντικό γεγονός. Είχαμε ακόμα κάποια προβλήματα τα οποία επηρέασαν την απόδοση μας στον αγώνα. Είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδο που κάναμε μέχρι τώρα, παρόλα αυτά πρέπει ακόμα να δουλέψουμε σκληρά και να βελτιώσουμε την μοτοσυκλέτα.

Ο δεύτερος οδηγός της Doucati για τον πρώτο αγώνα ο Cal Crutchlow δήλωσε:

"Ήταν ένας γλυκόπικρος αγώνας για εμένα" παραδέχτηκε ο ίδιος. "Να τερματίσω στην έκτη θέση είναι καλό αποτέλεσμα, χρειάστηκε να τερματίσω για να ανταμείψω την ομάδα για την σκληρή δουλειά που έκανε μετά το ζέσταμα, όπου και είχα την πτώση. Στον αγώνα από τον 5ο γύρο και μετά είχαμε ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρολογικά. Ήμουν ευχαριστημένος επειδή μπόρεσα  να είμαι ανταγωνιστικός μέχρι την μέση με τον Aleix και τον Dovi αλλά δυσκολεύτηκα να τερματίσω τον αγώνα επειδή το πρόβλημα χειροτέρευσε μέχρι το τέλος."

Ο έβδομος του πρώτου αγώνα ο rookie Scott Redding ήταν πολύ χαρούμενος με την έβδομη θέση στον πρώτο του αγώνα.

"Είμαι πολύ χαρούμενος, το περίμενα να είμαι σε θέση να ακολουθήσω τον Hayden για μερικούς γύρους, κατάφερα να τον ακολουθήσω για ολόκληρο τον αγώνα και όχι μόνο, τον κέρδισα κιόλας. Στους πρώτους γύρους ήθελα να εκμεταλλευτώ το πλεονέκτημα του μαλακού ελαστικού και ήμουν αρκετά επιθετικός."
"Σε αυτό το σημείο ακολούθησα τον Hayden για πολλούς γύρους και μετά ένιωσα ότι με άφησε να τον περάσω μόνο για να με προσπεράσει αμέσως μετά. Το ήξερα παρόλα αυτά, πως μπορούσα να είμαι γρηγορότερος από αυτόν, για αυτό και αργότερα στον αγώνα προσπάθησα να τον προσπεράσω στο γρήγορο κομμάτι του αγώνα, με μια μεγάλη κίνηση, μετά πίεσα όσο περισσότερο μπορούσα για τους δύο τελευταίους γύρους. Τελικώς πετύχαμε τον στόχο μας που ήταν να είμαστε η καλύτερη Honda της Open κατηγορίας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ