powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Στέρλινγκ: Δεν είμαι Ρατσιστής!


Στην αντεπίθεση πέρασε ο ιδιοκτήτης των Λος Άντζελες Κλίπερς Ντόναλντ Στέρλινγκ, λέγοντας πως δεν είναι ρατσιστής.

Μετά από το σκάνδαλο που προέκυψε με τον Ντόναλντ Στέρλινγκ και την συνομιλία σύμφωνα με την οποία ο ίδιος ξέσπασε σε ρατσιστικό παραλήρημα, ο ιδιοκτήτης των Λος Άντζελες Κλίπερς απάντησε μέσα από μία νέα μαγνητοφωνημένη συνομιλία που ήρθε-με άγνωστο τρόπο-στην επιφάνεια και χωρίς να είναι σαφές με ποιον συνομιλεί.

«Πιστεύεις πως είμαι ρατσιστής; Πιστεύεις πως έχω τίποτα στον κόσμο πέρα από αγάπη για όλους. Μην το πιστεύεις. Ξέρεις πως δεν είμαι ρατσιστής. Ήμουν πρόεδρος ενός σχολείου στο ανατολικό Λος Άντζελες. Και το 50% των μαθητών ήταν μαύροι, το 40% Λατίνοι, ενώ εγώ είμαι Εβραίος.Πώς είναι δυνατό να είσαι σε αυτό το χώρο και να είσαι ρατσιστής; Πιστεύεις πως λέω στον προπονητή να παίρνει λευκούς παίκτες ή να παίρνει τους καλύτερους παίκτες που μπορεί; Με πληγώνει που ένας άνθρωπος σαν τον Μάτζικ Τζόνσον, τον οποίο σέβομαι πολύ, δεν βγήκε να πει ‘ας δούμε τα γεγονότα, ας δούμε τι έχει να πει’. Κανείς δεν το προσπάθησε. Κανένας!», αναφέρει ο ιδιοκτήτης των Κλίπερς.

Όσο για το πώς αντιδρά στην πρόθεση του ΝΒΑ να τον υποχρεώσει να πουλήσει τις μετοχές του στους Κλίπερς, τόνισε: «Δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να πουλήσει ένα περιουσιακό του στοιχείο στην Αμερική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ