powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Πολίτης για άλλα 5 χρόνια ο Νασρί


Χαρούμενος που ανανέωσε με την Μάντσεστερ Σίτι δήλωσε ο Σαμίρ Νασρί με τον 27χρονο να δηλώνει ότι θα κάνει ότι μπορεί για να υπερασπιστεί τον τίτλο της ομάδας του.

Σε δηλώσει που παραχώρησε μετά την ανανέωση του για άλλα 5 χρόνια με την Μάντσεστερ Σίτι, ο Σαμίρ Νασρί τόνισε πως νιώθει πλέον το Μάντσεστερ σαν το σπίτι του. Αναλυτικά ο Γάλλος είπε: 

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα αυτό το συμβόλαιο κι εξασφάλισα το μέλλον μου στην Σίτι. Τώρα είμαι 27 κι αν ακούσετε μερικούς από τους κορυφαίους προπονητές, θα σας πουν ότι η καλύτερη ηλικία ενός μέσου είναι μεταξύ 27 και 30, επομένως ελπίζω ότι θα προσφέρω τα καλύτερα μου χρόνια στην Σίτι

Μου πήρε καιρό να προσαρμοστώ στο Μάντσεστερ, καθώς όταν μετακομίζεις εδώ από το Λονδίνο, βιώνεις μια μεγάλη αλλαγή. Η περυσινή σεζόν, όμως, ήταν τέλεια. Απόλαυσα το ποδόσφαιρο και αγαπώ τη ζωή στο Μάντσεστερ. Νιώθω πολύ εξοικειωμένος και νομίζω ότι αυτό φάνηκε και στο γήπεδο

Γι' αυτό συμφώνησα να υπογράψω νέο συμβόλαιο γιατί νιώθω σαν στο σπίτι μου. Οι υποστηρικτές μας με έχουν στηρίξει πολύ και μου δίνουν αυτοπεποίθηση για να τα δώσω όλα. Τώρα ανυπομονώ για τη νέα σεζόν και την υπεράσπιση του τίτλου μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ