powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Αποσύρεται ο Ζανέτι.


Ήρθε η ώρα να βάλει τέλος στα ποδοσφαιρικά του καθήκοντα ο Χαβιέρ Ζανέτι, ο οποίος μετά από 20 χρόνια στην Ίντερ μπορεί να χαρακτηριστεί ένας από του μεγαλύτερους αρχηγούς της σύγχρονης ιστορίας του ποδοσφαίρου.


Το τέλος της σπουδαίας καριέρας του όταν τελειώσει η χρονιά, ανακοίνωσε ο Χαβιέ Ζανέτι στη συνέντευξη του στην αργεντίνικη εφημερίδα la nacion. «Αισθάνομαι ότι ήρθε η στιγμή. Νιώθω πλήρης. Το να σταματάς 41 ετών και να αισθάνεσαι ακόμη καλά είναι ανεκτίμητο» . Αυτά είπε αρχικά στη συνέντευξη του ο αρχηγός της Ίντερ, και στη συνέχεια τόνισε, «Θα προσπαθήσω να αποδειχθώ χρήσιμος για τον σύλλογο ως μέλος της διοίκησης. Ονειρευόμουν να κλείσω την καριέρα μου στην Ίντερ, στο σπίτι μου και είμαι υπερήφανος που θα το κάνω. Έκανα μια επιλογή ζωής όταν ήρθα στην Ιταλία και τώρα ανοίγει μπροστά μου ένας νέος κόσμος, τον οποίο θέλω να εξερευνήσω. Αισθάνομαι ότι έχω πολλά να κάνω».

Από εκεί και πέρα, ο Ζανέτι είπε ότι θα ήθελε να παίξει ξανά τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ το 2010 αλλά και τον αγώνα Αργεντινή-Σουηδία στο Μουντιάλ του 2002 για να αλλάξει το αποτέλεσμα και να προκριθεί η εθνική της χώρας του, επέλεξε τους Ρονάλντο, Μπάτζο και Μέσι ως τους τρεις καλύτερους συμπαίκτες και τους Γκιγκς, Κακά και Ζιντάν ως τους τρεις καλύτερους αντιπάλους.

Στην ερώτηση τι τον έχει εκπλήξει στη καριέρα του απάντησε, «Οι αριθμοί, η στατιστική. Όταν σκέφτομαι ότι έχω παίξει 1.112 αγώνες, ότι είμαι ο μόνος Αργεντινός που ξεπέρασε τα 1.000 ματς, ότι είμαι ο ξένος με τις περισσότερες συμμετοχές και ότι μόνο ο Πάολο Μαλντίνι έχει περισσότερους αγώνες από μένα στο ιταλικό ποδόσφαιρο, αισθάνομαι υπερήφανος.»

Έτσι ένας τεράστιος αθλητής, αρχηγός και άνθρωπος, με έναν απλό τρόπο, ανακοίνωσε πως φέτος θα κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια, αλλά θα συνεχίσει να υπηρετεί από άλλο πόστο την Ίντερ που τόσο πολύ αγάπησε.

Διαβάστε το αφιέρωμα για τον Ζανέτι πατώντας ΕΔΩ.

Από τον αρθρογράφο μας, Αποστόλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ