powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Και επίσημα ο Μπράβο στη Μπάρτσα!


Παρουσιάστηκε επίσημα από τη Μπαρτσελόνα ο Μπράβο, αφού υπέγραψε συμβόλαιο για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Ποδοσφαιριστής της Μπαρτσελόνα είναι και επίσημα ο Κλαούντιο Μπράβο, καθώς ανακοινώθηκε από τους "μπλαουγκράνα"  για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ο Χιλιανός τερματοφύλακας θα φοράει τη φανέλα με το νούμερο 13 ενώ στις πρώτες του δηλώσεις διευκρίνισε ότι ο ανταγωνισμός με τους υπόλοιπους δύο τερματοφύλακες της ομάδας για τη θέση του βασικού ξεκινά από το μηδέν.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Ευχαριστώ την Μπαρτσελόνα που με εμπιστεύτηκε, είμαι υπερήφανος που είμαι εδώ. Ο Αλέξις Σάντσες μου διηγήθηκε ότι όλα εδώ είναι μαγικά και δεν πρέπει να χάσω την ευκαιρία να τα ζήσω.Μου αρέσει που η νέα μου ομάδα παίζει επιθετικό ποδόσφαιρο. Και εγώ και ο Τερ Στέγκεν και ο Μασίπ ξεκινάμε από το μηδέν για τη θέση του βασικού. Θέλω πολύ να αποδείξω ότι αξίζω που είμαι εδώ, και να δικαιώσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ