powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Κασίγιας: «Δεν ήμουν αυτός που θα έπρεπε».


Συγνώμη ζήτησε ο Ίκερ Κασίγιας μετά την χθεσινή του εμφάνιση, καθώς επίσης και της ομάδας, και πήρε όλη την ευθύνη πάνω του δηλώνοντας πως δεν ήταν αυτός που έπρεπε να είναι.


Σαφώς επηρεασμένος και δυσαρεστημένος με την χθεσινή εμφάνιση της ομάδας του είναι ο Ίκερ Κασίγιας και με δηλώσεις αρχηγού πήρε στις πλάτες του όλο το βάρος. «Τους ζητάμε συγνώμη, πρώτος από όλους εγώ. Οι οπαδοί πρέπει να αφήσουν τη κριτική και α ξεχάσουν αυτό το αποτέλεσμα. Εμείς πρέπει να μείνουμε σιωπηλοί, να αντιδράσουμε και να κοιτάμε μόνο το επόμενο ματς».

Ο Ισπανός τερματοφύλακας δήλωσε επίσης, «Δεν ήμουν αυτός που θα έπρεπε, δεν έπιασα την απόδοση που απαιτείται και πρέπει να το αποδεχτώ. Όλη η ομάδα ήταν άτυχη, με εμένα πρώτο, όμως τώρα πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Πρέπει να αναλάβω την ευθύνη, όμως τίποτα δεν αλλάζει τώρα. Έχω την εμπειρία να ακούσω κάθε κριτική, πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας όλοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ